Onderzoekers, leraren, schoolleiders en andere onderwijsprofessionals nemen je mee in een reeks verdiepende sessies. Er is ook volop ruimte om ervaringen uit te wisselen en met elkaar in gesprek te gaan. Je gaat naar huis met actuele inzichten uit onderwijsonderzoek en de onderwijspraktijk, zodat je deze concrete handvatten kan inzetten op school en in de klas.
Datum en tijd
Woensdag 9 april vanaf 11:30 uur (inclusief lunch)
Locatie
Beatrix Theater, Utrecht
Programma
Benieuwd naar meer informatie over het programma? Bekijk dan de programmapagina.
- 09:30 - 12.00 uur: Besloten bijeenkomst Ontwikkelkrachtscholen*
- 11:30 - 12:30 uur: Inloop middagprogramma en lunch
- 12.30 - 13.15 uur: Opening middagprogramma
- 13.30 - 14.30 uur: Sessies ronde 1 (interactieve sessies)
- 14.30 - 15.15 uur: Pauze op het impactplein
- 15.15 - 16.15 uur: Sessies ronde 2 (interactieve sessies)
- 16.25 - 17.00 uur: Sessie ronde 3 (keynotes)
- 17.00 - 18.00 uur: Borrel op het impactplein
*Groeikracht, De Transformatieve School en LerarenLab van Education Lab
Voor wie
Onderwijsprofessionals
Kosten
Deelname is kosteloos
Aanmelden
Over Ontwikkelkracht
Ontwikkelkracht is een duurzame investering in het primair en voortgezet onderwijs, waarbij de wisselwerking tussen onderwijspraktijk en onderwijsonderzoek centraal staat. Centraal staan het bevorderen van een lerende cultuur op scholen, het toegankelijk maken van kennis uit onderzoek, het creëren van nieuwe kennis voor landelijke onderwijsvraagstukken, en het stimuleren van kennisdeling tussen scholen. Hierbij wordt samengewerkt met diverse partners: Groeikracht, De Transformatieve School, Education Lab NL, Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO), en Expertisescholen Ontwikkelkracht.
Ontwikkelkracht organiseert dit evenement in samenwerking met Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO). Het NRO werkt binnen de pijler kennisdeling aan het toegankelijk en bruikbaar maken van kennis uit onderzoek voor onderwijsprofessionals.
Kijk voor meer informatie op Programmaontwikkelkracht.nl.